Partene
Selger er BAD HABITS ARTS & CULTURE PRODUCTIONS - PEROSH YASIN, Maridalsveien 90, 0458, Oslo contact@badhabits.no, Org nr 926 126 296, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
Betalingen
Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes. Vi tar ikke imot betaling med faktura. Det er mulig å kjøpe billetter til flere av gangen. Kjøpere må være over 20 år.
Levering
Levering er skjedd når kjøperen, eller hens representant, har overtatt billetten på sms. Vi er ikke forpliktet til å refundere kjøpet ditt hvis du ikke kan løse inn dine kjøpte billetter eller på annen måte angrer på kjøpet.
Retur og angrerett
Kjøper kan ikke angre på sitt kjøp eller få refundert pengene etter å ha kjøpt billett hos selger, med mindre arrangementet endrer dato eller at arrangementet blir avlyst.
Reklamasjonsrett
Kunden kan kontakte kundeservice på contact@badhabits.no for å sende en klage.
Konfliktløsning
Klager rettes til selger så snart det oppstår en utfordring eller et problem. Partene skal forsøke å løse dette sammen. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage, særlig dersom du er forbruker bosatt i et annet EU-land: http://ec.europa.eu/odr.